zondag 24 maart 2013

Kaart

Een kaart met rood: dat vond ik lastig omdat rood meteen zo knallerig overkomt en ik het zelf niet zo'n mooie kleur vind. Maar in combinatie met wit is het toch wel mooi. De stempels zijn gekocht bij de Wibra en voor de vierkantjes heb ik Nellies multi-malletjes gebruikt. Die heb ik pas gekocht tesamen met de ronde en de ovalen tijdens de demonstratiedagen van Doe@ding. Voor die tijd zat ik telkens te passen en te meten en ik ben nogal onhandig met maten. Die mallen zijn echt een uitkomst voor mij.





Het maken van een rode kaart as een opdracht bij Kaarten Showroom De Schatkist.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Ria,
    Je kaartje is schitterend! Alleen is de opdracht van de kaartenkast, hifi.
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Ik zag al dat je hem bij de kast hebt aangemeld, hihi
      Ik dacht.... ik zeg het even, is zonde als ie niet goed aankomt meis!
      Hij is nog steeds super mooi!

      Groetjes Yvonne

      Verwijderen