zondag 31 maart 2013

Trouwkaart

Een trouwkaartje.
Hagelwit papier (ik hou nou eenmaal van wit) , embossingfolder van Sizzix, het plaatje van Internet, de bloemetjes en plaksteentjes van Boekenvoordeel voor een kaartje waarmee ik mee wil doen aan de  Perfect Sentiment Challenge.  Ja, op het moment probeer ik hier en daar mee te doen, dan heeft het maken van kaartjes nog een ander doel dan alleen maar weggeven aan anderen, die ze dan kunnen versturen. Dat vind ik ook heel erg leuk, want mijn dochter ging gisteren met een paar kaartjes blij naar huis. Het doosje dat ik kortgeleden gemaakt heb, heeft ze ook meegenomen want dat wordt een leuk cadeautje voor de juf van mijn kleindochter die aanstaande dinsdag jarig is. Het fotograferen is alleen nog lastig omdat het zelfs buiten niet echt helder is. Maar ja, ik doe het er maar mee.



4 opmerkingen:

  1. heel mooi Ria, zo`n witte kaart heeft wat vind ik!!

    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful! Love the white on white :) Thanks for playing along with us at The Perfect Sentiment.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love your elegant card, especially the image and the embossed circle frame. Thanks for sharing your art with us at The Perfect Sentiments Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen