woensdag 24 april 2013

Bloemenkaart

Vanochtend nog de zogenaamde 'Allemanskaart' voor club het Kaarten-Zoldertje gemaakt. Ik vouwde natuurlijk de flappen in eerste instantie de verkeerde kant op, waardoor ik een soort vlieger met vreemde uitsteeksels overhield. Ook leuk, maar dat was niet de bedoeling. Kwestie van gewoon even goed lezen en dan had ik meteen gezien dat ik nog ergens puntjes moest aftekenen.

Het cardstock is van Studio-Light: voor het grote gedeelte heb ik het vel met de glanzende groene blaadjes gebruikt en voor het kleine deel hetzelfde papier maar nu zonder die glanzende blaadjes.Het plaatje van de viooltjes komt van het internet. Dat heb ik tweemaal geprint en een helft als 3D op het eerste plaatje geplakt. Ik zeg het er maar even bij want het is op de foto niet goed te zien. Het kant is van Evola en de roosjes waren in de aanbieden bij Boekenvoordeel.

Fotograferen blijft toch een beetje een probleem: ik kan nergens een 100watt daglichtlamp krijgen. Wel een van 500w, maar die geeft, zoals te zien is, niet echt het gewenste resultaten. Maar het was al beter dan in het gewone daglicht, want dan was het weer met zo'n blauwe gloed.




10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie aparte kaart is dit Ria. Erg mooi gemaakt,prachtig papier en de bijzondere vorm is echt apart.

    groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een zee van bloemetjes. Dat ziet er heel mooi uit! Dank je wel dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Ria,

    Wat een prachtkaart en wat een mooi model. Super gedaan

    Groetjes Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve bloemetjes in die mooie kleuren. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig model en dito kaart, hoor! Leuk dat je met DCL meedoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke en vrolijke bloemige kaart!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie bloemen kaart Ria!

    En leuk dat je mee doet bij Make it Monday :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card, love the folds and pretty papers and those fab pansies too.
    Thanks for linking up with Make It Monday this week.
    Remember, to be in the running to win the prize from our sponsor this week just leave a comment for another entry. Be sure to mention you saw them on Make It Monday. The more entries you comment on the more chances you have of winning!
    Hugs,
    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen