vrijdag 10 mei 2013

Lentekaartjes

Behalve een heleboel papier dat eerst maar eens op moet, heb ik ook nog aardig wat knip- en stickervellen. Dat moet dus ook maar eens gebruikt worden. Eigenlijk zijn er met die stickers best leuke dingen te doen. Dat valt me niet eens tegen. Helaas komen op de foto de kleuren niet echt mooi uit. Ik zal later nog wel proberen ze beter op de foto te krijgen.
Ik heb eerst met een bronskleurig stans het middenstuk uitgestanst en daarna, nadat ik het op gekleurd papier had geplakt, weer in het uitgestanste gedeelte geplakt. Daar zijn dan de stickers weer opgeplakt.


Voor het onderstaande kaartje heb ik eerst de bloemen geëmbost en daarna de stickers opgeplakt.


Dit is de mal en de embossfolder.
Het stickervel is van Decotime, gekocht bij Action


Challenge:
Sabine's kaartenclub
Card Mania CMC#20

1 opmerking:

  1. Beautiful cards! Thank you for sharing with us at Card Mania! Good luck! Ani

    BeantwoordenVerwijderen