dinsdag 28 mei 2013

Zee

Nog steeds ben ik bezig met het 'project' Gebruik eerst wat je hebt. Het blok papier Maritiem van Boekenvoordeel zit nog aardig vol. Daar heb ik vanochtend nog een kaartje mee gemaakt. Driemasters, schelpen en zeedieren. En de knoop: dat noemen ze geloof ik Schiemanswerk. Maar ik moet toegeven dit is wel een héél eenvoudige knoop. Maar het gaat ook meer om het idee. De stansen zijn van Nellie Snellen. Het blauw van de stempels is in werkelijkheid wel donkerder. Het zijn stempels van Stampin' Up. At the shore was de naam, als ik het goed heb.


2 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje. Mooie stempeltjes heb je gebruikt.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goeie tip, ik heb ook nog zo'n blokje en af en toe een andere kaart zien geeft weer nieuwe moed :-)

    BeantwoordenVerwijderen