zaterdag 29 juni 2013

Labels vernieuwd

Ik had al een tijdje het idee om een Silhouette of iets vergelijkbaars te kopen. Maar de prijs houdt me wel tegen. Nu had ik het er vanmiddag met mijn collega, van wie ik ook de mappen met mallen mag lenen, over en die zei: "oh die heb ik thuis nog staan en je mag hem wel gebruiken." Jeetje, wat is mijn collega een schat. Ik heb hem thuisgebracht en ik kreeg gelijk de Silhouette mee. Het is wel een wat ouder model, maar als hij toen sneed, moet hij dat nu ook doen. Dat doet het apparaat dus. Wel wat herrie, maar in de gebruiksaanwijzing stond dat dat heel normaal is. Ik zal niet zeggen dat ik gelijk helemaal snap wat ik ermee kan, maar ik ben maar begonnen met labels. De labels die in mijn vorige berichtje staan, worden dus vervangen voor de deze nieuwe.






De stickers komen van stickervellen die ik gekocht heb bij Action. Een daarvan is van Decotime.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten