zaterdag 13 juli 2013

Doosje met bloemen en vlinders

Ik heb geen idee hoeveel juffen die kinderen tegenwoordig hebben, maar dochterlief vroeg eergisteren of ik nog drie doosjes wilde maken. Dan zeg je natuurlijk geen nee. Het tasje dat ik gisteren gemaakt heb, is ook voor haar. Vanochtend ben ik met dit doosje bezig geweest. Ik heb er gelijk snijbestanden van gemaakt, dan hoef ik ze een volgende keer alleen maar te snijden. Nu nog 1 doosje te gaan. Maar eerlijk is eerlijk, het is gewoon leuk om te doen. Ik heb wederom de Silhouette gebruikt om de 24 hoekelementjes te snijden. Dat scheelt een heleboel werk.

De binnenkant heb ik maar eenvoudig gehouden en op de buitenkant alleen wat bloemen, hoekelementjes en vlinders geplakt. In het doosje gaat thee, een waxinelichtje in een glazen houder en chocolade.






Het papier is uit een blok van Avec. Het lichte papier is parelmoerpapier, maar dat is op de foto niet goed te zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten