dinsdag 16 juli 2013

Schort

In het boek van Kadoosjes staat het patroon van het schortje dat ik gekozen heb als laatste doosje voor een van de juffen van de kleinkinderen. Ik neem maar aan dat die ook wel eens in de keuken staan. Het keukengerei mocht ik lenen van een buurvrouw. Dat heb ik eerst gestanst en toen met potlood nagetekend. Daarna heb ik de tekeningen gescand en in het Silhouette programma Studio omgezet naar snijbestanden. Ik word daar al wat handiger in. Het zakje van het schort is een snijpatroon dat ik op Internet gevonden heb.
Het dessinpapier is van StudioLight. De garde is van een zilverkleurige verfstaal van Histor, de pollepel, de ovenwant en de pannenlap komen uit behangstalen van Kwantum. Het schort is gevuld met een post-it-blokje, waar ik een kaftje om heb gemaakt en beplakt met een roosje. Verder: zakjes thee, een potlood, rolletje snoep, chocolade, Candarel en een waxinelichtje in een glazen houder. Om het potlood zit een klein stukje Washi-tape. Ik ga dadelijk mijn lijstje maar eens af om te zien of ik alles, wat af moest, nu ook af heb.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten