woensdag 10 juli 2013

Zwemdiploma B

Kleindochter Judith gaat aanstaande zaterdag haar zwemdiploma B halen. Kan niet missen! Daar moet natuurlijk een kaartje voor gemaakt worden. Ik ben eens met de Silhouette aan de gang gegaan, maar dat valt toch, als je dat allemaal net doet, nog niet mee. Gelukkig zijn er zat tutorials te vinden op Youtube en dat bracht uitkomst. Daar heb ik er gevonden voor het uitsnijden van de letters in een boog en voor het uitsnijden van een digi.Onervaren met dat snijapparaat als ik ben, heeft me dit ruim een uur gekost. Ik heb mijn tablet gebruikt voor de filmpjes en dan kon ik gelijk in Studio, de software van Silhouette, op mijn laptop meedoen. Het dessinpapier is van Boekenvoordeel uit de serie Maritiem, het plaatje komt van Internet.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten