maandag 30 september 2013

Clubdag De Kaartenkast

Afgelopen zaterdag was er een clubdag van De Kaartenkast in Nieuwerkerk aan den IJssel. We hebben twee heel leuke projecten gemaakt: een doos in de vorm van een ster en een versierde weckpot. Blond als ik ben, had ik helemaal geen spullen meegenomen, maar heb ik het een en ander mogen gebruiken van Crea-Ankie en Monique. Nog heel erg bedankt daarvoor. Ik heb ook van een van de dames een mooie tas over kunnen nemen waar ik dan de volgende keer wél al mijn spulletjes in mee kan nemen. Hieronder de weckpot. Het papier is van Craftsy Individuals: "The Seaside".


Sterdoos.
Het papier en het patroon van de sterdoos lag allemaal al klaar. Heerlijk, want ik heb er altijd wat moeite mee om het juiste papier bij elkaar te zoeken. De dames van het DT-team hadden allemaal al een doos gemaakt en die waren stuk voor stuk heel erg mooi.



Ik heb tussendoor nog even geshopt bij de Creative Shop en 3 sets leuke kerststempels gekocht.

Al met al een heel gezellige dag en het was ook heel leuk om dames van de Kaartenkast eens in levende lijve te zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten