woensdag 11 december 2013

Kalenderkaart 2014

Tussen het maken van de kerstkaarten door, heb ik deze kalenders voor 2014 gemaakt. Leuk voor de meiden op hun bureautjes. De vouwkaart is een Sol-opdracht van de club Kaartenshowroom De Schatkist. Toen ik bezig was met het opplakken van het dessinpapier leek het me toch erg druk worden, maar ik vind het uiteindelijk heel erg meevallen.



Materiaal:
Bloemen zijn stansjes van Marianne design, gestanst uit keukenpapier.
Papier: Art Talent
Jaarkalendertje gekocht tijdens de beurs in Utrecht.
Plaatje van het internet.
Kleurpotloden: Bruynzeel


De kalender hieronder is een een sketch van dezelfde kaartenclub.


Materiaal:
Papier: The Seaside van Crafty Individuals

En........ ik ben dit jaar vroeg met de kerstboom. Dat ding is niet te tillen en ik moet altijd even mijn schoonzoon vragen om hem uit de kelder te halen. Het is ook een enorm groot pak en mijn schoonzoon en ik leken dan ook te sjouwen met een grote body-bag. Hij zegt nog tegen een mevrouw, die ook bij de kelderboxen was, dat er geen lijk in zat. "Ach..", zegt ze, "dan had ik dat toch wel geroken?"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten