dinsdag 22 april 2014

Vuurtoren

Deze vuurtoren past mooi bij het strandhuis. In het rode gedeelte kan een elektrisch waxinelichtje geplaatst worden. Het witte gedeelte bestaat uit twee stukken: in het onderste gedeelte kan je daardoor een cadeau doen.


Materiaal vuurtoren:
Kit
 SVGCuts: Sea Side
Papier: Graphic 45: Set sail (panels toren)
            Bo Bunny Pin Cushion: Tailored (panels dak)
            Bo Bunny Woodland Winter: Toboggan (streepjes)
Embossingfolder: Sissix
Perkamentpapier voor de ramen.

De vraag werd gesteld wat ik nou met dat 3D-spul doe. Dit zet ik op de rand boven het hangende toilet. Zo zet ik daar af en toe iets anders neer. De vuurtoren en het bijbehorende huis zijn redelijk groot. Het kleinere 3d-spul dat ik maak, gebruik ik over het algemeen om een cadeau in te doen of als verpakking als ik geld geef. Verder maak ik dingen zoals doosjes en tasjes die dan meestal door de kleindochters weggeven worden als traktatie op school of voor de juf als die jarig is.


2 opmerkingen:

  1. Hallo Ria, wat een prachtige creaties heb je weer gemaakt.
    Ik heb vandaag ook weer eens met papier van G45 gewerkt.
    Grappig dat je je 3D creaties boven het toilet laat pronken, toevallig is het dat ik dat ook doe.
    Ik kijk nu al weer uit naar je volgende creatie,
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En nu maar hopen dat je ook nog een toilet in je badkamer hebt want voor zulke mooie dingen blijf je graag wat langer zitten :-)

    BeantwoordenVerwijderen